De gezelligste carvan van de stad Sint-Niklaas komt weer naar ons toe! Dit jaar kan je ons opnieuw vinden aan het parkje voor WZC De Spoele, Lamstraat 44. Samen met WZC De Spoele en andere partners, hebben we een leuk en gezellig programma uitgewerkt.
We voorzien elke dag iets lekkers om te drinken en te sneukelen.
Bij slecht weer verhuizen we naar de cafetaria van WZC De Spoele.
Of je nu nog maar net over de tafelrand kunt kijken, een coole tiener bent die wel van een uitdaging houdt, of stiekem de oudste bent van de bende: iedereen is welkom! We leggen de leukste bordspellen, kaartspellen klaar voor alle leeftijden. En voor de actievlingen onder ons? Die houden we extra warm, want bij mooi weer komt er nog een hele leuke, actieve verrassing... kom je ook meespelen?