Goed weer betekent lekkere ijsjes.
Tijdens de zomermaanden openen we de deuren van ons ijssalon.
1 x per maand kan je komen genieten van lekkere coupes.
Kies jij voor een Dame Blanche of toch eerder voor een coupe aardbei?
Of liever een combinatie van de twee? Dat kan want ook dit jaar kan je zelf je coupe samenstellen.